Subject: R22723: NOTAM A2579/24 väljastatud (ID:22723)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Oct 2024 14:06:35 +0300

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 22723 alusel, mis saabus meile 08-10-2024 
10:55, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A2579/24
(A2579/24 NOTAMR A2577/24 Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/035/5737N02705E006 A)EETT 
B)2410081104 C)2410081600 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2406B ESTABLISHED DUE 
TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI: 573823N 0265542E - 573758N 0271506E - 
573311N 0271110E - THEN ALONG THE TERRITORY DIVIDING LINE BETWEEN ESTONIA 
AND LATVIA TO 573800N 0265535E - 573823N 0265542E. ALL AIRCRAFT (INCLUDING 
UNMANNED AIRCRAFT) ARE PROHIBITED TO FLY INTO OR IN THE AREA WITHOUT 
AUTHORISATION FROM ESTONIAN POLICE AND BORDER GUARD BOARD. PERMISSION FOR 
ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 53094264. RESTRICTION DOES 
NOT APPLY TO SAR, HOSP, ESTONIAN POLICE AND BORDER GUARD BOARD FLIGHTS. 
F)SFC G)3500FT AMSL) F)SFC G)3500FT AMSL)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.